måndag 15 augusti 2011

brumbrum

När jag ska börja skriva känns det aldrig som om det hänt något i veckan bara för att jag inte har massvis med bilden som jag hade för i tiden. Men hade husarrest, i princip, fram till i onsdags då jag tog mitt Amerikanska körkort, Pennsylvania version. Har bara ett temporärt än så länge dock, men så länge jag kan köra bryr jag mig inte, haha. Var på puppet show på kvällen. De gör om låtar... as härliga, haha. Hade lätt velat ha de på min födelsedag ;)



I fredags var det Axels födelsedag. Hans värdfamilj var för upptagna med sin kommande resa att de glömde D: Men vi gick ut och åt och kollade på bio. TGIF, en runda på Target för godis shopping och sedan blev det The Rise of the Planets of the Apes. Det bästa med filmen var väl James Franco, haha. Men den funkade väl ;) Bättre kvalitet än den för typ 10 år sen antar jag. Lördag blev det poolen, dock försvann solen när vi kom dit men jag jobbade inte så låg bara och läste. Ellen och Mark hade en dejt på kvällen så jag tog ut Olivia på glass! Mycket uppskattat kan jag meddela. Såg sedan en film innan det var läggdags. Trevlig kväll :)



Söndagen hade jag planer på att åka till King of Prussia Mall... men var inte det minsta shopping sugen så stannade och degade istället... until I took my sorry little but to the movies. Såg the Chang Up och blev sedan joinad av Axel för att se Friends With Benefits. Nog mer min film än hans men wtf! hahah. Denna vackan är sista campveckan ... :( Så det blir bara jag och Olivia hela nästa vecka. Dock skulle hon nog få två dagars extra camp för alla hennes kompisar är iväg i princip. Så det blir förhoppningsvis poolen resten av tiden ;) Sen sista veckan innan skolan börjar igen (tack gode gud) (OCH INNAN MAMSIS KOMMER!) så ska nog Ellen ta Olivia, tillsammans med Mark och Danny, till DC i två dagar... utan mig! Big shocker there! Men det är inte hundra. Sen blir det nog Dorney Park en annan dag, moahha. massvis med kuligheter! Sen vet jag att det var snack om the shore sista helgen med men vi får väl se. TJOHEJ!

1 kommentar:

dalis sa...

lol this the first time i see someone driver licsence pic looking nice!

or maybe california ones are cheap and they take horrible photos lol