måndag 8 augusti 2011

walkalicious

antar att det är dax igen, haha.
Kan väl inte påstå att det hänt något speciellt. Dock när vi va på bibblan i onsdags så kom det fram en kille och började snacka med mig medans jag satt och väntade på att Olivia skulle springa färdigt efter böcker. Pratade sjukt tyst men när han märkte att jag gillade manga babblade han på som fasen, haha. Kul snubbe. På torsdagen bjöds Olivia till Lea för hon ville visa sin MEGA giraff så fick lite time off där :P Åkte sedan och handlade födelsedagspresent till Lea då hon skulle ha kalas på fredagen.



Fredagen var lätt jobbad. När Olivia kom hem blev det dusch, sen lite tv tittande innan vi drog till kalaset som var på Sweet & Sassy igen. Annat sorst party dock, Spa edition. Såg riktigt mumsigt ut! Kul att kolla på dock då de catwalkade som bara den och när de hade ansiktsmasker såg de hilarious ut :P Lite irriterande att jag var tvungen att stanna på ett 2,5 timmars kalas men fick tårta på slutet så var inte hela världen. När vi kom hem blev jag ledig och skulle åka och äta på CF med Axel... men Ellen märkte att mitt internationella körkort hade gått ut så har fått körförbud tills jag får mitt amerikanska, vilket förhoppningsvis händer på onsdag. Så Axel fick hämta upp mig. Drog till CF, åt och bestämde oss för en spontan bio: Crazy, Stupid, Love. Härlig film, kommer äskert inte till Sverige förrän i oktober eller nått, haha. Ryan Gosling är ju alltid mumma att titta på :D



Lördagen började jag inte jobba förrän runt sju... men sov lite längre än tänkt (a) Spelade Just Dance med kidsen när de gamla åkt på bio. Hade skit kul i en timme, haha. Sen var det läggdax och det gick väldigt smooth, me lajkilajk! Söndagen skulle jag hängt med Melli & CO men de gick itne som planerat, egentligen var det ju meningen att jag skulle hänga med Nico men med mitt körförbud försökte jag inte ens fixa något. Såg drog med familjen till King of Prussia (där tydligen Nico med var samtidigt, haha. Var dock bara där för 1,5 timmar... inte det lättaste, haha. Så fick rusa igenom affärerna :P Åkte med på middag efter det och glass som efterrätt. Just när vi var färdiga åkte Janika och Melli på bio så hann inte följa med :( Men kom hem rätt sent ändå så var skönt att bara relaxa ;) Såg massa filmer i stället :P Så helgen har varit väldigt slapp, knappt något jobb, me like!

Inga kommentarer: