tisdag 20 december 2011

lollo presents...

Hey everyone! Missed me? 8D Jag vet... ni får slå på mig lite. Men det är faktiskt RIKTIGT JOBBIGT att blogga när man inte har det minsta lust.

Vi har i alla fall börjat fira hanukkah i staterna. Började idag, men vi firade med ellens släkt i söndags och Marks barn kommer över idag. Har även fått julklappar från sverige och norge! wiwi. Mark såg mig hålla på att öppna den från mormor men fick mig att sluta... tyspisk, haha. Vet dock inte om jag ska öppna dom på lördag eller söndag... har inte bestämt mig än :P funderar på att göra det medan jag skypar med de där hemma :D



Fick i alla fall presenter från Ellen (öronhängen), Mark (presentkort på H&M, 50 dollar, ME GUSTA), Systrarna Gaffin (Sminkborstar, eller vad man nu ska kalla dom, och nagelack), Beryl och Terry (jätte fint armband), Mommom (25 dollar, man tackar!) och sist och minst från Morgan (shampoo/tvål, lotion och lipbalm med polkagris "smak"). Helt nöjd måste jag säga! Morgan var även väldigt Lollig, vilketä r så mysigt. Hontvingade mig att sätta mig ner så hon kunde lägga sitt huvud i mitt knä och sa: Lollo mine! Den ungen är så otroligt söt *_*

Är förtillfälligt sjuker :( Har feber, hosta och huvudvärk, men man får jobba på ändå. Inte mycket val. Vettifan hur jag ska fixa isrinken imorgon dock så jävla kallt D: MEN MEN!
Ska försöka att bli bättre.. men förvänta eri nte för mycket! Skickade även julklappar idag! Så förhoppningsvis kommer de innan nyår iaf ;D