onsdag 8 juni 2011

let the fight begin

I måndags körde jag mitt race, tvätta, handla, bibblan, checken. Efter skolan fick Olivia leka vid skolans lekplats igen som vanligt och när fritis gått in igen TVINGADE jag henne cykla. Jag sa 5 minuter.. men hon hade så roligt så hon höll på i 20, haha. Lollo vet bäst. Hon var ävldigt varm så råkade skvätta resten av vattnet i henens vattenfklaska på henne.... råkade så klart ;) Helt plötsligt var vi hemma, hade en spann vatten och två glass och var VÄLDIGT blöta, haha. Kul hade vi kan man ju säga. Mommom är dock fundersam på vem som hade mest roligt, jag eller Olivia, haha. På kvällen blev det att möta upp Kalle och dra till Sandra, för att säga hejdå en sista gång. Blev grillat, cupcakes och vin! Gottigottgott! Blev även lite smor's och marchmellows vid lägerelden. Och story telling. Väldigt roligt hade vi! Kommer sakna det lilla knaset ;)



Igår skulle jag dragit till Kalle och hans pool men det blev inte av :P Istället blev det massa annat, bland anant skype med Knutte och prat med Petra :D IDAG ÄR DET EN VECKA KVAR, AWAWAWAWAWAWAWAWWAWAWAWWAWAAAAAAA! På eftermiddagen slutade jag tidigt och tog mig till tåg stationen för att möta upp Melli, Marnie och Janika och dra till THE PHILLIES GAME! ...MEN... Janika, som hade de andras biljetter missa tåget, haha. Så vi fick ta nästa. De andra vi skulle möta upp i Philly, aka Julia och Nico, var med sena och vi kom tidigast så det gjorde ju inte så mycket, haha. Tog oss till station och hittade våra platser lagom till tredje inningen. Vi fick se de mest "fartfyllda" delarna av matchen trots att det tog ett bra tag att få mat. Det är ett ganska segt spel egentligen när inget händer men med rätt sällskap blir det skojsigt ändå! Trötta och en anningen överglada tog vi oss hem och måste erkänna att det var väldigt skönt att slänga sig i sängen och sluta ögonen när man kom hem.

Inga kommentarer: