onsdag 1 juni 2011

turk på burk

ett år sen... tänk vad tiden kan gå. för ungefär ett år sen var det MINA studentveckor som var i full gång, och jag och MINA vänner som hade skit kul på skattjakten. kommer ihåg det som om det vore igår. får mig att sakna den tiden. juni månad 2010 var den bästa i mitt liv. har aldrig haft så många oförglömliga stunder. livet lekte, just den månaden. får mig att saknar T-5 nått så in i bomben. ni är något av det bästa som finns ♥



Förövrigt så har jag varit väldigt produktiv idag. Åkte och handlade, tankade, lämnade böcker/hämtade böcker och satte in pengar på kontot. Jag fixade min klocka, jag fönster shoppade och jag gjorde vid mina naglar. allt innan klockan slog ett. Hade en hyfsat lugn dag med Olivia, knappt något bråk alls, bara en några få minuter i bilen, men hon gav upp förvånansvärt lätt, haha. så varit en mysig dag :D Imorgon har hon playdate på bortaplan så jag får en riktigt slapp dag :D MUMS

Inga kommentarer: