söndag 16 oktober 2011

I Nicos Ära!

Sitter här hemma hos Nico, klockan är mer än den ska va och hon krävde ett nytt inlägg! Orkar inte egentligen men nu lovade jag ju ett ;D

Sååå, har det hänt något roligt sen sist? NJAAAA. Update på krashen, jag har nu en rental car medan min bil fixas och det verkar som om damen kommer stämma oss/mig/Ellen pga nackproblem som jag är icke existerande, men vi får väl se vad som händer med det...

Har varit på två horror attractions, Field of Screams och Bate's Motel. Field of Screams var helt okej men det regnade ibörjan så det var rätt kallt. Hayriden var inte mega kul då vi blev tvugna och sitta i mitten och de skrämmer bara de vid kanterna. Husen var bättre och jag kommer för evigt hata den där jävla motorsågs nissen! Finns en i slutet av varje hus, och i första fanns TVÅ! Tror jag lyckads slippa undan när den första går på Nico och Jenny sen så möter jag nästa i en trång korridor. Den jävlen släpper förbi mig för att sedan jaga ut mig ur huset. Den i det andra huset jagade ut oss med och när man väl var ute och trodde man var säker, ja då ska han så klart gå på migigen den jeflen.. NOT NAJS! Bate's är bara the cornfield värt att nämna men FIFAN VAD BRA DET VAR. Vi svettades när vi kom ut därifrån och då hade vi inte ens sprungit! haha ADRENALIN JA!

Annars är det mest som det gamla vanliga. Lite spvrt att komma ihåg småsakerna när man väntat så länge, haha.

1 kommentar:

petra sa...

vänta inte så länge dååådåååå