fredag 19 mars 2010

En liten förklaring!

Eftersom min värdmamma inte vill att sådana som jag inte vet vilka de är ska se bilder på dom har jag gjord en.. sido blogg kanske man kan kalla det för som är lösenordsskyddad. Alla jag litar på kommer att kunna få användarnamn och lösenord av mig när det önskas :) I alla fall, på den bloggen kommer det komma upp inlägg så fort jag vill skriva ett inlägg och ha med en bild där Ellen eller Olivia finns med. Det kommer se ut likadant som inlägget jag kommer göra i denna blogg bara det att bilderna på min värdfamilj finns med. Jag kommer alltså inte posta upp varenda inlägg där utan BARA när jag vill visa bilder på värdfamiljen. Ni kommer märka i nästa inlägg hur jag kommer framföra att det är ett "Host-Family-Inlägg" :)

Så bara kommentera på bloggen om ni vill ha lösenordet så letar jag upp er på något sätt och ger det till er (lämna er e-post och det går snabbt ;D). Ni kan även se om ni får tag på mig på facebook :D

EDIT

Då jag bytt till blogspot igen måste man tydligen "bjuda in" folk för att de ska kunna se på bloggen, förstår inte riktigt hur det funkar men jag får väl prova det ;) Ni får ge mig er mailaddress istället så får vi se vad som händer ;)

Inga kommentarer: