onsdag 24 mars 2010

Run Forest, Run

Run = Spring = Vår.... Gud vad rolig jag är 8D Vad jag vill komma fram till var att idag har det verkligen känts som vår! Jag hittade de första blommorna på vår trädgård och jag hade min sommar jacka på mig (med tjocktröja under men ändå :P)



Är fortfarande lika hooked up on Hero! Knarkar den typ *_* Men nog pratat om den. Idag fick Jennifer ett mejl från sin värd familj :D Kul att de hörde av sig, hoppas hon får prata med dom snart :D Det fick mig själv att sakna min familj lite så jag slängde iväg ett mejl till dom jag med :D Hoppas hon svarar snart, hon är inte precis den snabbast på att svara på mejl har jag märkt ;) Inte som Wendy. Jag vill bara IVÄÄÄÄÄG!

Nej nu får jag allt ta och kolla på min kinesiska en gång till, har prov imorgon och vill ju ha ett bra slutbetyg att visa sedan!

Pusshej!

Hur är det med er alla andra? Jag vet att ni läser så det är bara att slänga in en kommentar ;)

Inga kommentarer: