måndag 29 mars 2010

Karius och Baktus

Idag är jag lat och kopierar in det jag skrev på kusin au pair bloggen, HAHA


När jag precis tagit av min tandställning

Någon som mins tandtrollen Karius och Baktus? HAHA. Kom och tänka på dom nu när jag skulle skriva rubrik till detta inlägget där jag nämligen ska berätta att jag nu även beställt tandläkartid inför resan. Även om jag gör alla dessa förberedelser... känns det ändå fortfarande inte som att jag ska åka än. Kommer nog inte fatta det förrän jag göra mina hejdån... usch det kommer bli hemskt. En av mina vänner kommer dessutom hem precis dagen innan jag åker från en utlandssemster. Får försöka fixa en hejdå fest för min turkar (de jag kommer åka till turkiet med i Juni) i alla fall den dagen så jag får säga hejdå till henne. Men sånt här vill jag inte tänka på nu, till och med min andra kusin pratade om detta igår. Det gör bara den här resan jobbig :(

Det kommer bli värre eller hur? D:

Ser dessutom att Ellen är inne på sin mejl (älskar gmail som låter mig göra detta *_*) så får se om jag kanske hinner få ett mejl innan det är dax att sova ;)

2 kommentarer:

Sofia sa...

Svar: jag vet, det är helt sjukt! Jag tror jag hade runt 120 dagar när jag matchade med familjen. och nu är jag nere på nästan 80. :O Helt sjukt vad tiden går! Och när jag väl åker så är det ju bara några veckor tills du åker. :D Hur långt har du till New York förresten? Jag tänkte att det kunde ju vara jätte kul att kanske ses i New York någon/några gånger under året? Eftersom vi inte kommer bo så nära varandra så kan man ju mötas på unegfär halva vägen kanske. :)

Sofia sa...

Svar: Ja det var hemskt klantigt. Jag kännde mig jätte dum när jag kom på vad jag hade gjort. Men jag har fått ett svar av värdmamman tidigare ikväll där hon skrev att jag inte skulle oroa mig och att det inte gjorde något. Hon frågade även om vi kanske kunde prata nästa helg istället. jag hade ju inte förväntat mig att dom skulle vara arga precis. Men det känndes ändå väldigt bra att få det där mailet. :P