tisdag 30 mars 2010

Otoliiiig.

Gud jag hatar att vänta ._. Jag vill ha svar från mamman nuuuu. Nej men :P Förstår ju att hon kan ha en hel del att göra ^^" Men ändå D: suck... Skrev till och med till henne på gmail chatten igår men fick inget svar :(

I alla fall så fyllde min farmor år igår! Grattis till henne! Kommer sakna henne väldigt mycket. Älskar verkligen min farmor, hon är bäst. Många av mina äldsta minnen är tillsammans med henne :) Ska skriva mycket mejl till henne när jag är i USA :D

Inte en allt för smikrande bild på mig men måste ju visa farmor :)

Har också blivit pappa... i två timmar, haha. Min kusin skulle ha trivsel kväll men varken hennes mamma eller pappa kunde komma så hon bad mig och Jennifer att komma istället ^^ Var faktiskt rätt roligt :) Skulle stannat och sovit med henne med om jag inte skulle kört hem Mange. Nej.. nu är jag trött. Inget blev som planerat nu, hmhm. Går ut med hunden i alla fall, så är något normalt :P



















Pappa & Mamma                                                                                                                              Barn

4 kommentarer:

louise sa...

om att utbilda mig till instruktör, typ spinning och sånt :D och sen läsa lite mat och hälsa kurser i kstad innan jag pluggar till ekonom :)

sandra sa...

haha vad jag hört om dalarna iaf;)

Marie sa...

sv: JAAAA det måste du hahaha !:D

sofie sa...

svar: hahaha naawww pluttis då :)