fredag 19 mars 2010

My Host Family

DETTA HÄR ETT HOST-FAMILY-INLÄGG! FÖR ER SOM HAR TILLGÅNG KLICKA HÄR!

Tänkte berätta för er alla lite om min värdfamilj!
Min mamma heter Ellen och är en 48 årig kvinna (så fancy det låter ;D och hon ser dessutom inte ut att vara så gamal o_o) som äger en mäklarfirma. Eller är i alla fall den som styr hela företaget. Har ju bara pratat med henne i telefon i nu läget men ooh så underbar hon verkar. Tycker verkligen hon verkar skit (ursäkta ordvalet) trevlig! :D

Ellen har pratat lite om Olivia och hon verkar med urgullig. Lite väl envis men hon verkar inte vara den tjuriga typen. Jag tror och hoppas att vi kommer komma bra överrens :D Mamman sa att hon hade lite problem med att borsta tänderna eller tvätta händerna för när man skulle börja, är det nog väldigt ofta som hon inte vill. Men med lite tålamod och viljestyrka skulle man nog klara sin uppgift ;) Fick se en film på henne när hon sjunger happy birthday till Ellen.. shit hon är lik min kusins halvsyster o_o Helt sjukt! Min kusins pappa såg med den och tyckte till och med sättet var likt. Han gissade vad som skulle hända härnäst, hahah xD

Jag kommer bo 30-40 minuter utanför Philadelphia vilket verkar vara en trevlig stad. Vet egentligen inte så mycket om den men det ska bli spännande :D Bor dessutom inte allt för långt från the big apple, NY! Det är som en resa till Malmö! Så det blir det nog ett par runder ;) Kan dessutom träffa Kelly massvis :D Och har redan bestämt med min vän Linh att jag ska dit och hälsa på, hon bor ca 4 timmar från mig.. men ändå :D Bättre än andra sidan Amerika som Dalis :P

Den 26 Juli bär det av till NY och au pair skolan... Det är ca 129 dagar *_* Är sjukt pepp trots att min plånbok inte har råd till detta, HAHA.

BERÄTTA OM ER! :D I'm curious ;) Någon som bor i närheten av mig eller åker samma dag? Kommer ta flyg från Denmark ;D Hör av er kära vänner!

Inga kommentarer: