lördag 3 september 2011

dorney park

Förra fredagen var vi på Dorney Park! Det är typ... Skara fast mycket bättre! FETE vatten landet som är typ mega awsome. Lite synd att jag inte kunde åka många slides då det blev Olivia time efter 4 åk men still, vill hit igen med ett gäng och bara släppa loss! Fick i alla fall Olivia till att åka runt hela vatten delen i en gummiring. Ganska mysigt faktiskt, haha. Blev ju lite karusell åk med. Danny och Olivia drog runt på mig överrallt till deras sorters... kul. Var många berg-och-dal-banor som verkade awsome men hade aldrig tid att åka :( Fick dock en tatuering och en.. såndär bild där huvudet är förstorat :P I färg denna gången! Danny och Olivia gjorde med en tillsammans medan Ellen och Mark gjorde en tillsammans. Blir en hel familj med ... whatever-the-name-is bilder! tihi. Det var även någon som tog en bild på oss precis när vi kom in. Hämtade ut det innan vi gick hem. En av de bästa bilderna jag sett på länge alltså! Alla log... fint dessutom vilket Olivia har en tendens att inte alltid göra. Mjoo, det var en awsome dag!



Lördagen... är bortsuddad ur mitt minne, kan inte ALLS komma ihåg vad vi gjorde, haha Så antagligen inget särskillt :P



Söndagen dock... antagligen värsta dagen i USA. Åkte in till NYC med Nico. Nemas problemas. Köper subway och ställer oss i jätte kön till Broadway biljetterna. Kommer fram och köper till The Adams Family. Går in på F21... och min väska försvinner. Jag frågar på varje vånings kassa om de fått in den och provar ringa mobilen i den... nothing. Berättar för en vakt att den stulits och de börjar leta efter den. Efter ca 30 min dyker den upp och jag blir överlycklig. Frågar var de hittade den. Svar: Fotobåset! .... vi hade inte varit i fotobåset. Kolla med en dålig känsla i magen i väskan och märker att det saknas ett styck plånbok och ett styck mobil. Var rätt nere i början men eftersom vi inte hade bus förrän vid 7 var det bara att göra det bästa utav dagen. Det blev rätt okej ändå tillslut.. fram tills att jag fick tag på Ellen och berättade vad som hänt. Då bröt helvetet löst D: Speciellt när jag nämnde att jag hade ne check i plånboken och på checkar står hennes konto nummer. Så hon fick byta konto och Mark fick spärra min telefon och hjälpa mig spärra mitt kort. Nu är allt fixat dock, väntar på mitt kort, har fixat nytt körkort och har en ny mobil, fast samma modell D: Kunde ju fått en ny, haha

Inga kommentarer: