söndag 6 november 2011

KANELROLLS

Nico klagade på den tomma bloggen. Är så ledsen men det händer inte något tillräckligt stort för mig att orka skriva ner det, haha. Jag åker ingenstans och gör inget speciellt på helgerna längre. Måste spara lite, hehe. Om två veckor är det dock både Twilight premiär och weekend class så då ska det väl bli något ;) Försöker även få över mamma här om en månad, men vi får väl se hur det går :P OCH två tjejer från mitt gamla fotbolls lag ska till NYC nästa helg så ska tydligen agera guide.. hur nu det ska gå får vi väl se :P

Jag vet att jag gjorde NÅGOT litet förra helgen... men minns inte vad, HAHAH. Jag jobbade lördags natten och hade båda busarna. Tar alltid musten ur mig för de älskar att leka kull.. och vem är tagaren typ HELA tiden? JO, JAG! Måndags var ju dock halloween. Hade min Harry Potter/Hogwarts Wizard klädsel på mig (bild kommer senare) och gick tillsammans med Olivia (Vampiress) och Peyton (Waitress). 2,5 timmar var vi ute och härjade och det började bli riktigt kallt! D: Åkte sedan över till Axel tillsammans med Jenny och kollade skräckfilm. Var inte kul att gå ut själv i mörkret sen, haha.

I torsdag var jag Mystery Reader... var dödligt nervös, haha. Inte bra för mina nerver men det är väl bra träning antar jag. Läste en Pippi bok. Ska dom ha en svensk osm läser ska det då var en svensk bok ;) Olivia gillar nu Pippi! Mission Accomplished! Fick henen att kolla på en pippi film med :D Stolt jag är nu! Blev ledig i fredeskväll efter att ha ätit med Ellen och Olivia (som nu har hittat Angry Birds och var som besatt, haha). Alla hade redan planer i princip så åkte och såg Footloose med mig själv :D Sjukt bra film, även om det är en remake. Blev helt kär i en låt. En ny version av Bonnie Tyler's I Need A Hero (eller Holding Out For A Hero). Sjukt fin. Och log genom hela slutet. Awsomsause!



Jobbade igår kväll, åkte på bio (Puss in Boots!) och sedan Cosi där det blev smore's till efterrätt :D Började även kolla på PotC 4, som jag fortfarande inte sätt. Var även uppe för att se tiden flyttas tillbaka en timme ;D Idag kom Nico över (just när Mommom kom med nyckeln till huset för jag blivit utelåst (batteriet till garaget var dött ._.). Vi bakade kanelbullar, åt deg, nudlar och nybakta bullisar medan vi kollade på Idol. Awsomesause! Tackar Nico så mycket för sällskapet och bullarna!

Inga kommentarer: