tisdag 26 juli 2011

happy anniversary

jaa... nu är det ett år sedan mamma dumpade av mig på kastrup. Känns ofattbart. De jag var på au pair skolan med åker hem... känns wierd :P hur har jag spenaderat mina första timmar av denna märkvärdiga dag? jo jag har jobbat, haha. Olivia hade visiting day på sitt camp så naturligtvis var jag tvungen att åka dit. Ska antagligen träffa Kalle och hans nya au pair senare idag, vi får väl se.

Annat som hänt? sen sist? Min lilla syster har fyllt år. Jag har fyllt år. Fick ett blått armband av mommom. 50 dollar på forever21 (som jag glömde använda sist jag var där D:) av Ellen, ett berlock halsband av Olivia och 55 dollar på american eagle outfitters av Markimark.

Vi har varit nere at the shore. Inte i longport denna gången dock utan i Ocean City hos Beryl. Hela tjocka släkten var där. Men det var mysigt. Första kvällen jag jag en timme på stranden, vid vågorna.. med endast månen som lyse. MUMS! Fick åka dit med lilla Morgan och hennes familj då jag inte fick plats i vår bil. Mommom hade trillat och slagit sig rejält bara kvällen innan med an jag kollade på HARRY POTTER PRE-PREMIER! Fan jag älskar gå på sådant i USA. Allt är så epic. Mer än hälften var utklädda. Vi hade en kör som sjöng hogwarts låtar och en grupp kom in och sjöng på "snape, snape, severus snape" låten. Så grymt! Hade även MLIA:re framför mig så det var ju roligt att lyssna på hur de dissade helt som inte MLIA gillar, haha.

I helgen var jag i NYC... again ;D Kollade på Lejonkungen på BROADWAY. Sjukt bra! Kidsen var fantastiska. Blev kär i lilla simba och hans sångröst! hatar att åka från nyc, vill alltid ta med Louise hem :( saknar henne redan ;)

Imorgon åker Ellen iväg i 5 nätter. Dock kommer en babysitter över helgen så jag är ledig. söndag blire Nico men resten är still a mystery :P

Inga kommentarer: