fredag 4 mars 2011

ajkeja

Hittade att dom hade spel på livejournal.. och ett påminde så sjukt mycket om ett spel jag brukade spela när jag var yngre, Theme Hospital... så var tvungen att fixa det till datorn, haha. Dock funkade det inte på windows 7, min dator var för bra ;D Men min svenska dator funkar det galant på, så gissa vad största delen av min dag har gått åt? HAHA



Var dock en sväng på Ikea med Jana och Sandra idag. Fick alla möjliga smeknamn, framför allt Mrs. Piggy ._. Men hade jätte roligt :P Första gången vi träffade svenskar som jobbade där med :P Tog massivs med bilder men bara några få har kommit upp på fb så ni får det lilla jag har ;D
Blev lite smått rädd/orolig idag med när Ellen började prata om min ledighet i april. Hon var helförvirrad och det lät nästan på henne som att hon inte kunde fatta hon gått med på allt D:

2 kommentarer:

sofie sa...

svar: Hahaha samma som för dig fast du blev Elsie ;) mina föräldrar har gett mig namnet i ordningen: Elin Sofie Lidén därav tror all personal att jag heter Elin ;P

Det kan de väl få tro då ;)

Sofie sa...

Hahahah sant ;) men jag fick höra 'oh Elin, Woods wife' maha.