torsdag 10 mars 2011

en sån dag

holy cow detta har varit en dag med överraskningar. Igår bestämde sig min moster för att haka på min mamma hit. Frågade Ellen om det gick bra. Helt plötsligt funkar det inte ens att min mamma kommer hit, sådär direkt efter jag haft vacation. Så efter många om och men ska vi se om det funkar i augusti... (kollar flygbiljetter och det är svinigt dyrt.. så kollar alternativ atm)

Fick även nyss reda på att min kusin ska auditionera för musikalen Grease med Kevin Borg. Det får mig att VERKLIGEN VERKLIGEN INTE vilja förlänga D: För 1! Om hon kommer med kommer jag skjuta mig själv för jag inte är där och ser det och 2! hade velat se den ändå. Älskar musikaler D: Blir riktigt deppig nu D:



För övrigt så har jag trotsat regnet och åkt till mallet öfr att lämna tillbaka lite grejjer och köpa nya skärp då (något jag glömt nämna) jag blev så rädd så mitt förra sprack när vi såg I Am Number Four (insett as garv här). Fixade även mina naglar. Olivia hade playdate så slappade gärnet. Hade dock photosession vid maten, haha. Kuligt! Nu sitter jag bara och surar för inget vill som jag vill.

Inga kommentarer: