tisdag 29 mars 2011

bollkalle!

Har inte skrivit på över en vecka... SAWI!

Hände inte mycket speciellt. På onsdagen fyllde Ellen år och hon gick ut med Mark. På Onsdagen fyllde Olivia år och åt ute på Cheesecake Factory. Fredagen åt vi ute igen med både Danny och Mark. Kinesiskt, MUMA! Svinigt gott :D



Lördagen var jag ledig och åkte till New York CITEEEY för att träffa Louise. Gick helt smärt fritt. Är helt stolt över hur jag lyckades ta mig till Penn Station, haha. Ledde oss dock åt fel håll när vi skulle till Time Square men hittade dittillslut ;) Det var även en jävla massa som frågade oss om vägen till ställen och sånt... såg vi snäll ut eller något? hahaha. Gav till och med felvägbeskrivning till någon, HAHAH Såg the Naked Cowboy med! Ville gå fram och ta kort med det var så många andra som gjorde det så vi bestämde oss för att gå vidare. Då var det några som B-boyade och en hade Bumblebee kostym på sig, haha. AWSUM! Lyckades ta mig hem säket också ;D och drog till Sandra för filmkväll. Vi var väldigt övertrötta de sista 2 timmarna så det var nog vi som hade det roligast, HAAH.



Söndag så tvingade Ellen hem mig till 11. Helt onödigt. Hon hade inte behövt mig förrän vid 7 typ.. lite smått irriterande men fick god mat i alla fall :P

Idag träffade jag the boys igen för första gång på apigt länge. Hängde på Starbucks, spelade kort och tog oss sedan hem till mig för att äta lite mat. Makarotti as usual, haha. Sen hittade vi den stora bollen som jag och Ellen trodde inte funkade att blåsa upp men jo, Christian börja blåsa och vips är en del av bollen uppblåst. So we got to work. Några minter senare var hela uppblåst och killarna blev som barn igen, haha.

2 kommentarer:

dalis sa...

haha i love hearing you speak swedishh. sound so neat.
oh your friend is cute.

sofie sa...

HAHAH varför då :O ? Du är ju besatt.. ;)