torsdag 17 mars 2011

badhairday?

Nu har det inte blivit skrivande på hela vecken, obs!

Måndags blev att dett tvätta och handla och allt lite snabbt innan det var dax att hämta upp Sammie och Olivia klockan 1 redan. Åkte hem och jag gjorde det sista med tvätten innan vid drog till the Y och badade. Åkte tillbaka och gjorde mat till dom då Sammie ville äta hos oss.
Tisdagen hann jag heller inte med mycket. Kan allvarligt talat inte komma ihåg om jag ens gjorde något, haha. Hämtade Sammie och Olivia åter igen vid 1 men vi drog till lekparken och stannade där till 4.20 då vi var tvunga att dra hem eftersom Sammie skulle hämtas snart för att gå på sin dans.

Igår råkade jag försova mig en timme. Olivia hade gptt upp redan 7 så Ellen trodde jag var där nere med henne men inte då, haha. Lyckades få henne till skolan i tid ändp, även om hon totalvägrade att ta sin medicin. Åkte och slängde på pengar på mitt konto då det överstigits av några idioter så låg back extra mycket för de snor pengar från en när man gå back :( Åkte sedan och färgade håret. Så nu är jag i princip samma bland i hela huvudet :P Skulle hunnit med att klippa med men det tar lite längre tid för studenter så fick skynda mig istället till att hämta Olivia, haha.



Idag åkte jag tidigt för att få mitt hår klippt. Fick huvud massage och allt, mums! Hela packetet för färgning och klippning för bara 37 dollar är då inte dåligt, haha (52 om man kör med tipsen, vilket är 330 kr, haha). Måste påpeka även att det är fan en hel vetenskap att föna håret i USA. Tog ju bara liten bit åt gången. Också kruvade hon mitt hår vilket jag hatar, haha. Men lyckades rota fram Ellens plattång när jag kom hem, haha. Pratat med mammsen, hon behövde massa hjälp som vanligt! HAAH. Ska nog skypa mer sen när alla är hemma :D

Inga kommentarer: