lördag 12 mars 2011

go green!

jahopp! Igår var det simning efterskolan som gällde. Olivia bråkademed mig om nässprejet så blev nästan sena. Kom PRECIS när de skulle börja, haha. Sammie's lillasyster Carly som alltid är så blyg avgudar mig praktiskt taget nu, haha. Hon sprang nästan till där jag satt efter sin lektion och började busa :P När hennes mamma kom för att dusha henne ville hon inte gå för hon ville lekamer medmig. När hon väl var färdig rusade hon in till mig igen, haha. Så söt! När Ellen kom hem hade hon mat med sig från jobbet. Mark hade vunnit lunch för 20 pers från ett mexikanskt ställe och gav det till Ellens jobb för han jobbar ensam, så tog hon hem resterna och bjöd in Mark så visatt alla 4 och mumsade på sjukligt god mat :D

Idag blev det sovmorgon men vaknar upp till att Ellen säger att jag och Olivia ska vara färdiga om 45 min för vi måste till doktorn efter vi brunchat då Olivia blivit värre. Visade sig att honhade halsfluss... ont i halsen har hon haft i 4 dagar... 1 timme innan beskedet hade jag drukigt ur hennes sugrör... väntar fan bara på halsfluss, HAHAAH. Fick sitta ne timme inne hos doktorn innan någon kom, Ellen var lagom irriterad. När vi sedan skulle hämta medicinen så hade doktorn skrivit ut en medicin som inte gjordes längre. Ellen är då inte kul när hon är irriterad. Tyckte synd om hon som hade hand om henne, haha. Åkte på bio senare, RANGO! Fan as kul.. eller iaf i början. somnade emellan åt efter typ 30 min eller nått. Har väl sovit för lite de senaste dagarna :P

Sitter nu och äter mexikanskt, pratar med Sofie och Linus (barndoms kompis! var hans fadder när han började skolan, haha) och skrattar åt att de spelar mafia i USA (okej de var koreaner och chinese but anyway) med, haha. Det gamla spelet/leken asså :P Innan sjöng jag och grattade Jennifer på skype. Försökte ringa men det gick inte,så klagade på FB till henne,så dyker hon upp när jag lägger Olivia. Men sms bombade henne sen så hon gick in igen och vi fick prata lite. Väckte en trött fiasomantagligen inte kommer ihåg att hon vaknade... för hon verkade lite väck :P

IMORGON blire St Patrick's Day Parade och bio!

Inga kommentarer: