onsdag 2 mars 2011

not so much...

Kan inte säga att jag varit specielt produktiv de senaste dagarna, haha. Gjorde en god gärning i måndags då jag körde hem Peyton efter skolan eftersom hennes sjuka lillebror låg och sov. Var ändå på bibleoteket i 1,5 timmar. Mesta dels för Olivia låg och mös/busade med mig i en av sofforna jag sitter och läser i medan vi är där, haha. Men det var roligt :D Igår var det lekparken vid skolan med Peyton och idag fick Olivia sig en playdate. Hon kom springande och frågade om hon fick ha playdate hemma hos oss med Lea och jag säger aldrig nej till playdates så Leas babysitter följde med hem till oss, vilket är en första gång för mig, haha. Men hon var snäll, Alli hette hon och gick sista året i high school. Mycket mer än så fick jag inte ur henne innan Melissa ringde och sa att hon kunde åka hem :P Så nu har jag egentid med mellanrum för tilltittningar av barn ;D

Inga kommentarer: