söndag 3 april 2011

"please feel free to take this personally"

JA... jag vet. Men nu när jag knappt vill ta mig från huset då bara bensinen kostar pengar och jag behöver spara vart ända litet öre (cent tekniskt sett) så hittar jag inte på något om dagarna, hence the silence in the blog.

Jobbat hela helgen, tog dock Danny och Olivia på bio i fredags, HOP. Helt klart en sevärd film, men tror RIO kommer bli bättre! Ska såååå se den! :D Efter vi kommit hem var det läggdax för Olivia men Danny hade somnat under filmen så han var lite trött. Han ägde mig på Rock Band istället :P
Lördagen var slappigt, skaffade äntligen nya linser, haha. Olivia var på playdate på dagen och efter det var vi mest ute innan Ellen kom hem och sa vi kunde äta ute.

Idag visade det sig att Olivia är sjuk. Vilket betyder att jag inte kan träffa Emmie imorgon.... vilket suger arne. Funderar på att offra min tv kväll med Ellen... får se när jag får tag på Emmie D: Var dock ute och herjade med killarna idag. De hämtade upp mig och vi drog till Swedsboro eller något i NJ, i tron om att det var någon cool svensk stad... vi kunde inte haft mer fel så drog snabbt vidare till Willmington i Delaware och komer snabbt underfund med att detta var inte mycket bättre men fick ett tips om att åka till Christiana Mall vilket vi gjorde.. typ 30 min innan de stängde, HAHAH. Höjdpunkten på resan var glassen ändå, haah. Och jag fick min efterlängtade WAWA macka :P När vi väl var hemma efter lite fel körande klockan 8 bestämde vi oss för frukt, mer glass och film. Efter att ha varit i tre delstater på en timme tyckte jag vi förtjänade det :P 300 blev det. Christian sov väl igenom halva filmen som vanligt, haha.

Inga kommentarer: