måndag 28 februari 2011

sssssuuuurrrrrrpppprrrrriiiiiiisssseeeee

Fick klagomål på dålig uppdatering. IBLAND HAR MAN FAKTISKT INTE TID! haha nej men.

Fredags blev det mat på panera som sagt, mysigt mysigt, jag och massa tyskar, haha. Efter skolan så var det dax för simning igen, numera tillsammans med Sammie. Tänker dock inte åka dit tidigare igen då poolerna inte är öppna på grund av alla simlektioner :/ Så vet inte riktigt hur det ska lösas men vi får väl se :P Blev Mc Donalds efter simmandet och en timme med starbucks för LCC möte. Olivia vågade inte gå in i rummet så Melissa fick typ fösa in henne, haha. Men resten av kvällen blev slappe då jag jobbade ^^

Kändes konstigt att vara ledig två lördagar i rad :P Sov en timme mer än jag borde gjort men gjorde inte så mycket. Körde till Nico runt 12 så var framme vid 1 tiden. Hon vissade mig runt i hennes nya fenomenala hus och jag fick träffa hennes värd familj som är underbara :D 10 i 2 kopplade vi in datorn i stora tvn och satte på Melodifestivalen! Kul att få se den samtidigt som alla andra i Sverige. Söta popcorn som tog slut väldigt snabbt blev det också :P Åkte sedan in till byn Skippack... om man är sisådär 50+ kanske man skulle gilla byn men annars... not so much, haha. Åt dock på Mal's Diner. Så där riktigt amerikanskt och mysigt! När vi kom tillbaka gick resten av dagen åt att kolla på filmer! Spirit och Hajar som Hajar (Shark Tales) och sedan tillsammans med hela familjen, Have You Heard About the Morgan's? Typ alla filmer de nämnade hade jag redan sett så tillslut sa jag bara att jag inte hade sett den, haha. Körde hem igen runt 11. Mycket trevlig dag :D

Något som gjorde denna helgen ännu konstigare var att jobba på en söndag :P Ellen skulle på träffa-föräldrar-middag och väckte mig 11.30 *_* Mumsigt att sova länge, haha! Olivia hade kalas så gjorde henne i ordning för det och drog dit! Fick tårta, glass och soft pretzels så det var det väl värt, hahaha! Åkte till en park efteråt och kom sedan hem, gjorde mat och sen var det typ läggdax :P Kollade på The Oscars med Mark och Ellen. Fick även värsta chocken när det kom fram att Olivia är adopterad O_O Trodde först de skämtade för Mark hade skämtat massa under kvällen men nej... Ellen trodde jag skämtade om att inte veta men nej... alltid för man veta något nytt, haha :P

1 kommentar:

Nico sa...

haha alltså jag känner ju det jag är helt efter när det gäller film..! :P