onsdag 13 april 2011

bibidi bobidi booh!

sooo... Måndags var det underbart! 30+, såå gottigt! På kvällen när Ellen kickade bort oss från tv-rummet klockan 10, gick jag och kollade graderna. 23... needless to say I took an hours long walk :P Lite läskigt dock här. USA är ju trots allt inte Landön, haha.

Igår spöregnade det istället. Så höll mig inne större delen av dagen (kan varit för jag råkade sova större delen av dagen). På kvällen firade vi Julias födelsedag på cheesecake factory. Resten av tyskarna, Emmie och Nico och sen en tjej jag aldrig träffat från Sydafrika var där. Och herregud vad kul Andrea var, HAHAA. Älskar fan sydafrikerna, de är så härliga :P Jag och Emmie dampade ju lagom mycket också, hah. Så skönt att bara tönta ut :P



Idag var ännu en pissig dag men hade lunch träff med Jenny, som jag inte heller träffat innan. Äkta norrlänning ;D Satt på Panera och helt plötsligt hade tre timmar gått förbi, haha. Det är härligt hur lätt man concetar med folk härborta :D Tog Olivia till bibblan efter skolan, hon dampade på mig för hon "hatar" bibiloteket... efter en timme fick jag nästan dra henne därifrån, haha. Hon är så kass :P Såg även att de skulle ha en magi show senare på kvällen, så gissa vad vi gjorde klockan 7? Den var väldigt barn inriktad och i slutet gjorde han levitering... tråkigt att jag kom på tricket dock, haha. Men Olivia var helt amazed men trodde han fuskat. Trodde först hon med kommit på det men nej... Han hade ju satt en osynlig stol under henne! Hon är för gullig, HAAH.

Inga kommentarer: