fredag 29 april 2011

and here we go again


Okej, då var man här igen, på Philadelphia International Airport! Ingen olidlig väntan och än så länge inga cancellations! Jag har utsickt över planen så jag kan även se när det är dax att gå till min gate ;) Satte just och dampade med Emmie på skype. Kul att se alla glo på en när man är stördo ch pratar svenska. Måste tro jag är mentalt sjuk eller något, HAHAH.

Mamma väckte mig i morse genom att ringa mig på skype 7.30. Tack för den mammsen. Knutte var också där och fick även en glimt av en GLAD Mange för en gång skull ;) Pratade med dom fram till 9 då jag gjorde mig i ordning och så. Kollade på William & Kate's bröllop ;D Kate är så sjukt vacker :D William is lucky he got her! Sen körde mommom mig till tåget och gav mig massa lunch :D

Det är 30 min till avgång, ska pallra mig bort till gaten öven om jag inte ser något plan. Skriver nog igen när jag är i Atlanta :D

Inga kommentarer: