onsdag 6 april 2011

T-2-3

Måndags blev väldigt slappe då Olivia var hemma. Vi kollade tv, var ute, ritade på uppfarten och spelade massa wii!



Idag blev det ännu mer tv och framför allt Wii! HAHA. Vi har blivit lite Wii nördar nu :P Olivia var dock hos doktorn imorse. Halsfluss igen :/ Så hon får stanna hemma imorgon med sen så får jag lite fritid igen, haha. Har massa att göra så det passar mig just fine! Mommom kom hit idag med. Vet inte hur länge vi kommer få drass med henne denna gången :P När hon kom stack jag, haha. FÖR ATT HÄMTA UPP MIN LILLA EMMIE! Efter lite fel körning hittade jag hem till henne och fyyy vad underbart det var att få krama om henne. Träffade även familjen som verkar underbara. Dock är föräldrarna lite kontrollfreak/perfektionister så kan förstå att det kan vara lite jobbigt att jobba för dom D: Men vi åkte först till ett starbucks och bara pratade tills vi blev utslängga och Emmie bjöd mig på Burger King, haha. DE HAR CHICKEN ROYAL HÄR! Underbart, men inte lika gott (och inte samma namn, haha) :P Stannade där tills det var dax att få hem Emmie igen. skulle fått mina saker med men körde lite fel så vi får ta det senare i veckan :P Kändes väldigt tomt när hon hoppade ur bilen. Saknar henen redan och längtar redan till nästa helg då hälften av T-fem kommer återförenas. OOOH SÅ SKÖNT DET SKA BLI!


1 kommentar:

petra sa...

åh chicken royale ;-;