måndag 25 april 2011

catching fire

okej.. ja... jag är kass. MEN, to my defence så har det varit spring break och jag har jobbat my as off D: Kan börja med den roliga helgen innan helvetes veckan :P



Jobbade lite lamt fram till klockan 3.30. Jag och Olivia var på någon Kids Health Day på gymmet. Var inte så roligt som det lät men vi stannade i 2 timmar iaf :P Sen drog jag mig till Trenton, helt felfritt! (det var turnpike så jag är stolt!, HAHA) Var lite sen, men det var tåget också så det gjorde inget ;D Kom äntligen in till NYC och mötte upp mina töser! Så skönt att vara halva T-5 igen iaf! Åt på T.G.I Friday's... så inte värt det. HAHA men men, måste ju prova på det med! var ju trost allt nästan 9 månader sen sist ;D Tog oss sedan hem till Louise. I rgnet. Helt dyngsyra när vi kom innanför dörren. Hon hade fått FETE paket från Sverige med massa godis. Så vi spenderade en liten tid att göra paketet lättare ;D Vid 12 drog vi oss till kojs och slummrade sött!

Söndagen, vi satt i pj's fram till 2 tror jag. I våra soffor/sängar. Pratade med hela familjen. Skratt på skratt kom. Matt gjorde mig addicted to angry birds. Så vi satt och spelade det ett tag, HAHA. När tillslut hela familjen tyckte det var dax att komma igång klädde vi på oss (jag med Louises kläder då mina var fortfarande blöta, vilket resluterade till att jag nu vill ha henens shorta, haha) och traskade till starbucks där världens gladaste barista jobbade, haha. Kom tillbaka och jag och Louise kollade Grease medan Emmie skypade med en värdfamilj. Sist var det dinner, med AS GOD FISK. sjukt. Och massa skratt! Helt under bar helg och det var sorligt att lämna alla. Kommer hälsa på så ofta jag kan ;D (tänker skippa problemet att hitta bilen och komma ur parkingsgaraget, HAHAH)



Helvetes veckan bestod av playdates och massa jobb. Fick ledigt två kvällar och en dag vilket var ganska skönt. Träffade Emmie så ofta jag kunde :) Såg på bio två gånger. Soul Surfer, början på Hanna och Source Code. Hade middag på Longhorn steakhouse med. Mumsigt gott med steak kan jag säga ;D Har även lärt Olivia cykla.. duktiga jag :D Ellen hade även fixat en liten påskkorg med godis åt mig, efter jag berättat om hur mamma brukade gömma påskägg hemma (JA, jag letar FORTFARANDE efter mitt påskägg varje år!). Snäll kan hon allt vara när hon vill :D Fick även ett par innetofflor/stövlar av Mommom. Hon tyckte dom var såå mig, så hon köpte dom på rea :P Nu har livet återgått till det normala... och om 3 dagar rymmer jag till LA. Är sjukt excited och nervös. Jag som reser själv är alltid nervöst, HAHA

Inga kommentarer: