lördag 16 april 2011

no påskmust?!

Igår var det Mellys tur att fylla år. Kom dit runt 9 efter Olivia somnat. Fick pizza, muffins och massa tårta. Slutade med att vi spelade Just Dance på Wii. Fifan vad roligt vi hade! Bara att kolla på videorna får en att tjuta av skratt :P Fick mig att inse att jag verkligen måste försöka hitta på mer saker med dom :) Var dessutom med på en present, helikopter tur över NYC. AWSOME!



Idag har dock varit en Emmie dag :D Hämtade upp henne runt 11 och körde då till IKEA för att köpa biljett till påskmiddagen åt mig, då jag först inte kunde och sen helt plötsligt kunde jag. Åt lunch där och kollade rundor. Åkte sedan tillbaka hem för att fixa med tvätten och packa Olivias simväska. Mommom lät Emmie smyga in en sväng även om Ellen inte velat ha Emmie i huset. Åkte sedan till mallet där jag sedan lämnade Emmie för att hämta Olivia. Visade i slutändan att där inte var någon simning men Olivia lekta glatt i vattnet ändå :P



Åkte och hämtade Emmie när jag släppt av Olivia och vi kom 20 min sent... men det gjorde ju Jenkintownarna med, så det var ju lite chill ändå :P Sjukt gott vare! Satt där i två timmat och njöt av maten och sällskapet ;D Såg även en söderportare, Lisa, som jag visste bodde söder om Philly, var ju skojsigt :D Dock var vi au pairer de ända svenskar jag hörde, träffade dock en dansk :P Efter ikea åkte jag och Emmie och såg Soul Surfer! Sjukt fin film. Kunde varit dålig om den slutat där vi först trodde den slutade men nej då! As kalas! Fick sedan köra hem Emmie och kom tillslut hem klockan 1... trött som fan :P

Inga kommentarer: