måndag 16 maj 2011

300

misstänker att ni är lite nyfikna hur jag ägnade min lördag ;D ... inte? ... tänker berätta det i alla fall :D Efter att ha pratat i några timmar med Linn fick jag tag på Maret så vi bestämde oss för att gå och see Something Borrowed. Söt film, slutade inte som jag ville men WHATEVER. Måste även påpeka att jag var VÄLDIGT sugen på att inte göra ett inlägg förrän om 6 dagar då detta är mitt300e inlägg och om 6 dagar har jag varit här i 300 dagar... men skit i det, haha. Det är även 30 dagar tills PETRA KOMMER :D wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!



Igår åkte jag med Nico till hennes Cluster meeting som var på en skola. Det var en Culture Fair där och hennes cluster var där och representerade au pairer från olika länder eller nått. Där var i alla fall mat från massa länder och helt underbara tårtor från England! Stannade där i typ 1,5 timmar. Sen smög vi iväg, haha. Kul att träffa alla jag känner som är från au pair in america... märkte även att typ hälften av alla min vänner är därifrån, haha. Åkte hem till mig efteråt och gjorde lunch och SKULLE kolla på eurovision men det gick inte så bra :/ Kollade massa annat på youtube istället tills det var dax att gå på bio. Egentligen skulle vi se först Water for Elephantes och sen skulle Nico åka hem och jag och Sandra skulle se Bridesmaids, men Sandra skulle helt plötsligt inte komma och när vi kom till bion träffade vi Juli, Marnie och Janika som skulle se Bridesmaids so vi tog den filmen istället. Sjukligt bra film! Skrattade otroligt mycket. Planet är nog bästa scenen ändå :P Åkte hem till mig igen och kollade färdigt på Trassel ;D Såg Hangover med Ellen och Mark efter Nico åkt hem :P Mycket film denna helgen :P

Inga kommentarer: