fredag 6 maj 2011

The Olympics of High School



Prom var lika söt som man trodde :D Me kind of movie ;D haha
Åt frukost med Nico på b&n i onsdags, hon släppte sedan lös mig bland böckerna... efter att ha spenderat ca 20-30 min vid en och samma hylla stoppade jag själv, haha.



Idag fick jag äntligen min naglar gjort. SOM JAG LÄNGTAT. Det är lite beroende att få maniky när man väl börjat, haha. Så nu är det fina igen :D Just när jag kommit hem igen bestämdes det lunch på WGM med Melly och Marnie så drog dit lite i förväg... inte bra. Shoppade, haha. Då jag glömt mina blåa shorts köpte jag ett par gula.. och linnen var köp en och få en... så ah, så blev det också, haha. Fick hålla mig från att köpa ÄNNU ett par shorts då jag behöver ha lite pengar till helgen. Men nu fick jag en check jag kan lösa in imorgon så det är chill.. kankse drar in och köper det iaf sen, HAHA. När vi köpte glass efter skolan.... hade dom Magnum dubbel/caramel *_* dog lite.... köpte en bums!

På simningen träffade jag Kim, tjejen som Beryl presenterade för mig. Hon extra knäckade på the Y :P Så stod en stund och pratade med henne :) Hon ska ha Prom imorgon... ville följa med henne, haha. Åt middag med Mark och hans dotter Katie som är i min ålder. När jag lagt Olivia sa Ellen att jag kunde väl se om jag kunde hitta på något ikväll... hon försökte diskret få mig ur huset så hon kunde få alone time med Mark men hittade inga som kunde leka.. så övertygade henne om att jag skulle sova... så nu ska jag låsas gör det tills jag faktiskt gör det!

Inga kommentarer: