lördag 14 maj 2011

party in the u s a

Igår var början på helgen... gud vad jag älskar helgen, haha. Tråkigt att vädret var grått och trist, så slappade mest hemma då Ellen glömt ge mig min lön igen och hon hade så brottom att jag glämde påminna henne :P Min dator dmapade sönder med så jag han inte duscha D: Men tog det under Olivias simlektion. Efter hennes lektion skyndade vi oss hem för att gå på någon sorts karnival på Olivias skola. De hade massa spel och kul för barnen vilket var gulligt. Spenderade lätt 2 timmar där! Lekte även lite med Carly. När vi såg Sammy, Carly, Bruce och Rachel kom Carly springande till mig och sträckte ut armanra för en kram. Aldrig hänt innan, Ellen kollade chockat på mig och Rachel bara skrattade :P Så mysig, lilla Carly. När vi kom hem igen drog jag till Cosí och träffade Nico. Vi åt det berömda Smor's och drog sedan på bio, Thor blev det lite spontant! Riktigt kul film :D Love it!



Idag fick man gå upp som vanligt, tidigt och äckligt. Hon hade inte fått frukost så kände mig lite stressad men det gick bra. Skypade med mamma lite och råkade sedan somna tills Emmie ringde mig vid halv 12 :P Åkte då till Cheesecake Factory för att äta lunch, kom tillbaka och körde Olivia till Jordyns kalas. De fick sätta på sig fina kläder, få sitt hår uppsatt, bli sminkade och få sina naglar fixade. Efter det var det catwalk, dans och musicvideo inspelning. Avslutningsvis var det tårta, godis, grönsaksdip och frukt. MUMS! VI åkte hem, ingen Ellen och jag råkade slummra till lite framför tvn med Olivia. Ellen kom nyss hem, jag har blivit bjuden på ett college party... dock i de värsta delarna på östkusten så känner mig inte riktigt hyped. Särkilt när jag inte vet hur de jag i så fall ska dit med festar och jag vet hur jag kan bli när jag festar, haha. Känns inte säkert D: och Ellen vill inte jag ska dit... så då känns det inte som en bra idé.... WHAT TO DO när alla andra har planer eller inte svarar D:

Inga kommentarer: