måndag 9 maj 2011

happy merry mother's day

Lördag kändes som världens onödigaste jobb dag. Mina jobb tider var så sjukt utspridda :P Vaknade iaf upp 7.30 och fick iordning Olivia. När de åkt till softball matchen tog jag mig till Maple Glen för att besöka banken... i min bil! haha. Så bisart. Höjden av lathet måste jag vara de där drive up tellers, men nu hade jag ju inget annat val :P Åkte hem för att skypa lite med Petra och beställde vårt hotell i Orlando!



Var ute och gick och satte mig sedan och läste. Ellen och Olivia kom tillbaka vid 1. Vid 2 kom Lea och Leas pappa och hämtade Olivia för kalaset de skulle på. Åkte då till mallet för att byta storlekar på två linnen jag köpt.... råkade då få lite mer med mig hem, haha. Vid 4 körde jag och hämtade Olivia igen och vi drog och köpte morsdagpresent. Ett halsband och ett armband... dock gav hon aldrig henne armbandet av någon anledning, haha. Kvart över 6 var vi hemma... och då hade Ellen inte kommit hem trots att hon sa hon skulle vara hemma vid 5. Så 20 i 7 kom jag hemmifrån och drog till Sandra. Åkte för att äta mat med ett gäng tjejer. Vår servitör var sjukligt vimsig... tog oss 35 minuter att betala notan D: Hann precis i tid för vår bio. FAST FIVE! Awsome movie! En av de bästa! Mumisg, rolig, action! Precis som det ska va!

Sov över hos Sandra och kom därifrån lite i 10. Åkte och köpte en ny SMAL bläckpenna till Ellen för morsdag.. VET NU HUR SVÅRT DET ÄR ATT HITTA EN SMAL PENNA?.... shit asså. Hittade en tillslut iaf :P B&N kan man alltid lite på ;D Kom hem just i tid för att börja jobba. Städade runt i huset, dushade och klädde Olivia, gav henne lunch och underhöll henne till lite i 4. Timme senare var vi hos Beryl (skulle varit där 4.30 :P) Åt massa god mat och lekte med Olivia och Morgan. En av de bästa släktträffarna jag varit på :D Hade i princip ingen dötid alls :D Awsome dag!

Inga kommentarer: