söndag 6 juni 2010

(Knatte) Fnatte och Tjatte

På lördagen kom MALIN hit! Vi skulle blivit en au pair mer men Marie skulle på student så hon kunde inte komma :/ Jag åkte i alla fall in till stan och hämtade upp Malin vid tåget och vi gick och åt Mc Donalds mat för de HAR INTE det i Ronneby.... illa alltså! HAHA Gick lite rundor, handlade, mötte Jennifer och Måns fikade och så innan vi kände att vi var färdiga i Kristianstad så vi åkte hem till först min mormor/moster och sen hem till mig för lite mat. Så nu har hon träffat halva min släkt, haha. Drog till sist till Bromölla och ungarna. Levi blev nog lite kär i Malin... Liam med... fusk, haha. Mne det gick bra :D Körde henne till tåget vid 11 efter en släng av Doris och fick snart köra tillbaka för att hennes kort inte funkae att betala med och hämta mitt rabatt kort som jag kan lita på i vått och torrt! (så länge det finns pengar på det vill säga.. vilket det inte gör numera, haha) KUL DAG MALIN! Ska träffa henne igen nästa vecka fast denna gången blir det Ronneby och förhoppningsvis MED Marie :)


1 kommentar:

malin sa...

du har tur du! du som kan lita på skåne-korten! ;D IMORGON TA VI STUUUUDENTEN!!!