onsdag 30 juni 2010

Fly Away, Far Away

Betalade ju som sagt in till CC igår. I posten idag hittade jag ett kuvert där det står att jag kan nu kolla mina flygtider! Sprang fort som bara den för att sätta på datorn ;D Fick även mitt health insurance card eller vad det nu heter. La det direkt tillsammans med passet så jag inte tappar bort det :P



När jag väl sett mina tider skyndade jag mig att kolla med alla jag står lite närmare och som jag vet ska åka samma dag som mig. Stine från Danmark kommer såklart åka samtidigt som mig så vi ska bestämma träff på flygplatsen. Sandra dock kommer vi möta up på flygplatsen i Frankfurt och fortsätta resten av resan tillsammans :D Är sååååå excited :D

4 kommentarer:

Sandra sa...

YAY! :D

Louise sa...

åååååååååhhhhhhhh vad jag kommer sakna dig :'(

malin sa...

hade du inte vart i turkland så hade du fått veta, dock visste ingen över huvudtaget, så du är icccke ensam!

Ja, du är ju inte super långt iväg :D

Sofia sa...

Svar: nej tvåan var ju jätte seg. Ännu sämre än boken. Hela filmen gick ju typ ut på hur deprimerad Bella var. Nej usch på den. Och jag har svårt att tro att 3:an ska vara så bra eftersom som inte bok 3 var så bra heller. Det var ju egentligen bara 1:an som författaren lyckades med. Det känns som om hon skrev den boken och alla typ "wow vilekn bra bok, vi vill ha en fortsättning". Och författaren fick hybris och skrev ihop något skit som inte en vart i närhten så bra som första boken. :P
Men jag ska ge 3:e filmen en chans och hoppas på att det är bra.