onsdag 9 juni 2010

We are One

Nu har jag inte bloggat på över en vecka. Men med rätta. För jag har verkligen inte haft tid någonstans. Det har varit så mycket hela tiden! Kommer skriva det i olika inlägg så om ni är intresserade så får ni gå ner för olika dagar. Känns så mycket annars :P Men i Fredags jobbade jag och lade mig direkt när jag kom hem då jag var trött.

Idag har jag städat. Tog före och efter bild... för att bevisa hur duktigt jag varit ;D Ska städa toaletten nere i stugan när mamam kommer hem och sedan börja laga mat för min turkar kommer hit och vi ska vara i stugan och parta :D Fast party delen vet väl inte Mange riktigt om.... höhö....än i alla fall....

1 kommentar:

sofia sa...

haaj fnatte :D saknar diiiig!<3
Ja det har jag, men du får inte det fören du kommer hit ;) kommer inte skicka sms till sverige från den ändå :(

kom hit snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart! <3