onsdag 16 juni 2010

RUUUMMPPAAAAAA

Än så länge har mina planer gått som planerat! Efter många om och men inne i stan så hittade jag hem till Louise pappa. Celina hade tydligen varit väldigt peppe med sin träff med Djungeldahl, HAHAHAHA. Älskar ungen! Åkte vidre till hennes mamma efter barnpassningen för att äta och gjorde sedan även ihop en låtlista till turkiet. Så jävla najs blev den, haha. Lite mixmegapol över den ;)

Igår var jag hos tandis, tror det eller ej ;) Så nu ska vi inte ses på ett år och jag behöver officielt bara ha min tandställning på nätterna nu :D Väntade sedan på tåget till Ronneby i en timme eller så. Väl framme där kördes man till Karlskrona i en bil som kan känna för att stänga av sig lite då och då, mycket intressant! AHHA. Skulle inte shoppa något.. istället shoppade jag mest av alla, hahaha. Åt Donken mat och drack Chailatte, mums! Åkte tillbaka till Ronneby, släppte av Sara (Malins kompis) och Marie på repektive ställen. Käkade grillad baguette på det "berömda" Jekyll and Hyde, även det mumsig och körde hem till Malins mysiga rum. Började glo på VM matchen utan Thai mat då de flyttat tiden så det fick bli i halvlek... tror ni inte någon just skadats när vi kom in genom dörren och Brasillien gjort ett mål? Tror ni inte vi missar deras nästa mål när vi hämtar tallrikar till thai maten vi hämtade i halvlek? Tror ni inte jag missar sista målet för jag slickar av min pinne? Jo för så var det... snacka om otur!



Idag gick vi upp och åt toast efter att Malins jobb väckt oss! Tror ni inte Malin tar sönder toasten? Jo tänkt för det gjorde hon, HAHAHA. Så misslyckad! Åkte in till Ronneby och shoppade lite till, käkade glass och avslutade med läsk på JH :) Tror ni inte jag glömmer min väska på JH? Klart jag gjorde så vi fick köra lite olagligt och hämta den innan mitt tåg gick, haha. Sådan klant jag är! Hur ska jag klarar mig i USA? :P


Imorgon blir det Stig... KUL! Mamma sa, antingen ringer du honom eller följer du med imorgon... med min telefonskräck (särskilt med honom som inte hör vad jag säger) kan ni ju gissa vad jag tog? Efter det kommer jag åka in till stan, shoppa lite till och KANSKE ta hål i örat, haha. Med mina små söta tjejer! Dagen kommer avslutas med turkiet snack hemma hos Lollan. MUMSIGT!

2 kommentarer:

malin sa...

vilken dag/dagar! haha :P

LOLLAN sa...

RUUUUUUUUUUUUUMPAAAA