tisdag 8 juni 2010

Superhjältar!

På måndagen... efter två timmars sömn drog vi till TYSKLAND. Sov mest delen av färden dit för var så trött men var ju tvungen att vara vaken när vi åkte båt. Handlade en massa man kan ha nu under studenten och senare i sommar. mumma! Åkte tillbaka och nästan direkt bort till Johanna i Åhus för att ha myskväll med några tjejer. Åt på pizzeria och var allmänt ÖVER TRÖTTA.. särskillt Lollan, haha. Men det var kul ;D



Igår aka Tisdag var det KARNEVAL. Måste säga att det var mycket roligare än skattjakten.. men tåget gick lite väl snabbt ._. Jaja, hade skit kul under hela dagen. Hade tur med vädret för det var dåligt i måndags men solen kom till och med fram preics efter vi var färdiga med tåget. Åkte hem för att fixa till sig och drog sedan till Wojhan. Klass fest. De flesta var faktiskt där och det var riktigt skoj. Dock blev Emmie iputtad i polen 5 min innan bussen gick ._. MED mobil. Men hon kom in i alla fall... KÖN VAR CP lång till Bakne och människorna i den TRYCKTE som fan.. jävla idioter. Blev så förbannad. Då jag inte behövde ta ut pengar kom jag längre fram än mina turkar som jag bestämt skulle ha skoj med.. men de gav upp och gick ur kön när jag kommit in. Så letade upp Petra och lekta med henne hela kvällen istället. Synd att det blev osm det blev men hade rätt okej sen ändå :) Lekte med Niko med största delen av tiden. haha. Jag och Petra gick runt och skrek efter honom för vi skulle hitta hem till honom. Han sa att han bodde ner där och pekade innan på kvällen, så vi gick där och skrek, HAHAA. Dumma i huvudet är vi... han bodde typ 200 meter bort... inte 50, HAAHHA.

Inga kommentarer: