onsdag 6 oktober 2010

Det är redan onsdag och jag har inte skrivit något på hela veckan :o Känner mig lite dålig :( Men det har ju inte precis funnits något att skriva om ._.

Tar lite snabb recap. Var hos doktorn med Olivia för att kolla hennes öra som hon klagat på (skolsystern tyckte hon såg något) men det slutade med att jag fick tvångs hålla henne för att ta en flue shot D: Kände mig jätte hemsk och hon skallade mig efteråt :( Men allt var frid och fröjd igen nä vi kommit utanför dörren ;) Har även hunnit få en hjärtattack då min dator slutade funka för 5 hemska minuter pga överhettning (vilket jag inte visste då). Annars har det inte varit mycket. Jo! Får gå upp 15 min senare numera för jag alltid har henne färdig så tidigt ;D MUMSIGT!

3 kommentarer:

louise sa...

woooohoo :D

petra sa...

SV: HAHA.... Thérèse Raquin heter den xD av Émile Zolan. LÅTER CP (och den är rätt cp) MEN DEN VA HELT OK. för o va en svenskabok. har läst värre... haha. fick ni läsa unarranged marriage i tvåan?

Anonym sa...

hur känner du de två killarna du umgås med ?