söndag 10 oktober 2010

Vädret har varit så gött denna veckan! Synd att det ska bli skit igen nästa :( Var lite med the bois under dagen. Åkte till TJ Max för att kolla jacka men det slutade med att Kalle shoppade :P Tog sedan Olivia en snabbis till parken med Peyton innan vi skyndade hem för att äta och få iväg henne till fotbollsträningen. Blev bestämt att vi skulle bowla på kvällen. När jag frågade Matt om det var okej att grabbarna hängde på gick det upp för mig att hon nog lite tog detta som en dejt.. vilket gjorde att jag ville ha med pojkarna ännu mer, hahah.

Efter förseningar, missuppfattningar och felkörningar sågs vi alla på Thunderbird vid 10. Då hade killarna med sig två andra au pair tjejer med, schweizaren som inte kunde komma under dagen pga vård av sjukt barn (Ornina) och en mexikanare (Jossy). Jag kickade ass på tjejernas bana medan Kalle gjorde sitt på killarnas sida ;D Spelade i två timmar för att sedan köra till BK's drive in där vi bestämde oss för att splitta på oss och jag fick köra hem Jossy som knappt kom ihåg vart hon både så det blev en del körande, haha. Jossy har dock alla bilder :/

Idag blev det match as usual. Olivia försökte få upp mig halv 7 men det gick inte jag med på, haha. Hon var fett grym idag. Gjorde till och med mål :D Så klart glömde jag kameran denna gången -.- Sedan hade hon playdates resten av dagen till hon kom hem och jag dushade henne (efter ca 30 min) vilket gjorde att jag blev sen till mina dinner plans med Sandra och en till au pair (Janna) så hon lagade mat hemma istället :P Åkte hem till Janna med och fick se hennes najsiga hus! Och hennes typ hus bil som vi fett ska roadtripa lite med :P Träffade sedan en annan tysk på starbucks innan vi drog på bio, Life As We Know It. Gullig och bra liten chickflick :D Smugglade cigaretter till Ellen med... Tänk att man måste smuggla cigaretter till en 48 åring för hennes mamma inte vet att hon röker.. vart är världen på väg?

1 kommentar:

louise sa...

FINT ::DD hur blir de billgare? köra eller? SKYPE SNRT