måndag 18 oktober 2010

Planen var att komma iväg vid 11... 10 i 11 kommer jag till Christian och dörren är låst. Slänger iväg ett sms efter att ha testat ringa och han öppnar dörren åt mig. Tror ni han sov? Jajamensan! Varför fortsätter jag förvånas? HAHAH! 50 minuter senare sitter vi i bilen påväg mot Jenkintown's train station. Efter många om och men kom vi precis lagom till nästa tåg.

Gick först till Old City för att snabbt fortsätta ner till floden. Gick längs den tills vi bestämde oss för att svänga av till South Street där vi hittatde något att äta. Gick sedan i några affärer innan vi börja dra oss tillbaka till center city. Träffade på tysken (vet inte vad hon heter D:) och hennes vänner en snabbis innan vi drog hem för att sedan dra till Plymouth Meeting och se på Jackass! Så sjuktligt rolig! Visst den hade sina äckliga och totalt onödiga delar också men skratt kom det i massor :D Tog oss senare till Bricks för att se Phillies matchen som var totally awsum! Kalle lärde mig även reglerna så att jag verkligen kunde hänga med, haha. En sport mindre att förstå ;)

Boysen nämde även att de ville gästblogga i min blogg(först Kalle för han inte har en egen och han vill bli poppis sen Christian för han inte ville vara sämre, haha). I will call them up on it! Så nu har ni något roligt att se fram emot, hahahah

Inga kommentarer: