måndag 11 oktober 2010

Söndagen börjades med chill men blev sedan ivägtvingad till starbucks av Kalle. Så klart beställdes det en wawa macka ;D Ornina kom med runt 2. Höll henne sällskap till hennes vänner kom och drog sedan till parken. Kalle blev kinkig för jag inte bertättat om denna tidigare (hallå, volleyboll plan!). Men gick en sväng runt tills det var dax för Kalle att åka och jobba. Åkte till bibblan för att sedan komma tillbaka till parken innan Christian krävde mitt sällskap. Drog till Philly för att äta :P Älskar att kunna spontan trippa dit. Sådan mysig stad :D Åkte hem till Chris sen och fick äntligen träffa hans värdfamilj, haha. Känns konstigt att ha varit i huset massvis med gånger utan att ens träffat de som faktiskt bor i det, haha. Men det var en söt liten skara :D Kollade Hellinius hörna och vänner innan jag trött tog mig hemmåt :)



Förmiddagen spenderades med Kalleballe på starbucks... med wawa macka, haha. Pratade deprimerande nog om skola största delen av tiden, haha. Förstår inte hur vi kunde sitta så länge och göra det. Men skönt med lite små prat. Märker allt fler gånger att jag egentligen knappt vet något om de båda grabbarna, haha. Olivia var lätt hanterlig och vi stannade på lekparken till 6. Så har bara slappat och läst ut en hel bok, haha. Imorgon blir det skola igen... usch :( Men på onsdag blire Volleyboll, Söndag = Six Flags och i november är det roadtrip till boston som står på listan ;D

4 kommentarer:

louise sa...

jag gillar den sista meningen :D:DDDD

petra sa...

SV: har inte tesen färdig än men det handlar om dna inom brottsbekämpning ;D

sofie sa...

faaaast.. det var du ju? iaf på mina bilder ;) fast iofs, du kanske inte var med ute? :O

louise sa...

nej hon va inte med ute.hon o jennifer dissade för ngt med släkten! dem skulle "komma senare"