torsdag 7 oktober 2010

Svar till anonym: Jag traffade Kalle genom en annan au pair kompis. Kalle bor i princip granne med Christian sa de borjade umgas och sen borjade jag umgas med dom. De flesta au pairer som bor i narheten av varandra hittar varandra forr eller senare ;D

Har inte det tre svenska boksaverna da jag sitter pa en dator pa MonCo. Har engelska klassd at the moment. Olga (var larare) pratar just nu om modala verb... yay ._. Sant kan ju inte jag redan? Jag som just trodde jag skulle borja lara mig nagot.. jaja. Hoppas pa att vi snart mest kommer skriva eller nagot. Japanskan var rolig dock. Fick se en 80-tals video. Som alla alskar. Ble varsta appladen nar hon tog fram bandet, haha. Sen att vi sitter och skrattar genom hela filmen gor ju inte det battre ;D Testet gick bra i alla fall. Var en av de forsta som var fardig 8D Nasta vecka blir det test pa 3 kapitel istallet :/ Bestamde att jag kanske skulle leka med Matt imorgon.. far se hur det blir med det :P

Inga kommentarer: