torsdag 14 oktober 2010

Se nu har jag varit dålig igen. Men när det inte händer något sådär jätte intressant som man känner att man måste berätta så orkar JAG inte skriva.. Jag kommer på massa saker under dagen som jag tänker att "ooh! Det ska jag skriva om sen" men för er som känner mig så förstår ni säkert att jag glömt det när det väl är datortid...

Tisdag... skola... var så fruktansvärt trött att jag var nära på att inte åk dit :/ Stannade hemma på kvällen och mös bara. Onsdag. Skulle spelat volleyboll i parken med grabbarna + Maret och Ornine men båda brudarna backade ur and we ended up playinger basketball... med en fotboll. Jag var ju mitt vanliga osportsliga jag framtills det att klockan var så dax att jag skulle sucka över att Olivia hade early dissmissal. Hämtade henne och Peyton och vi stannade på lekplatsen i nästan 2 timmar innan de ville hem. Där fick de leka själva och jag göra läxa. Som fan såg det ut i källaren efteråt. Fick dom att städa upp det mesta innan Peyton drog hem dock! Blev lite tidigare mat då det var min tur att mätta våra magar så hade en timme efter Olivias dush att slappa på då hon hängde med de vuxna därnere :P Drog en snabbis till Starbucks när jag väl fick sluta för att sedan komma tillbaka igen och kolla på Kenny Starfighter "med" pojkarna. Christian med sina ryck sov nog igenom mer än halva filmen men Kalle hängde nog med för det mesta ;)

Idag = Skola. Inte alls så hemskt som i tisdags. Hade väldigt roligt på min japanska lektion igen. Nästan så jag tar nivå två nästa år då jag ändå måste ha 3 credits till. Mitt lilla gäng tyckte jag skulle det för de skulle sakna mig annars! Pluttar dååå. Och jag som inte ens vet deras förnamn! HAHAA. Ska snart köra och hämta det lilla livet och dra till min favorit aktivitet när det regnar... Biblioteket! Farligaste stället på jorden då jag alltid packar på mig mer böcker när jag kommer dit trots att jag redan har 4 som ligger därhemma och måste läsas ut snarast! jaja... blir skypebokcirkel imorgon med kära Sofie <3

Inga kommentarer: