fredag 1 oktober 2010

Börja regna något så in i helvete igår kväll. Men jag trotsade regnet och drog till Starbucks. Har blivit kändis där nu, haha. Kul faktiskt :P Blev kortspel med Christian då Kalle var babysitter hela kvällen. Sedan lite Idol hemma hos Christian innan det var dax att åka hem så Ellen slapp oroa sig för allt vatten :) Fattar absolut inte vad som kommer hända idag.. är det fredags finaler redan nu eller vad är det som händer? Fattar nada ._. Märker väl sen när jag kollar ;)



Idag råkade jag vila ögonen lite för länge efter jag stängt av larmet.. men som tur var kom Olivia av alla människor och väckte mig, ahha. Så bara 10 min sen ;) Gjorde sedan mina sysslor i min ensamhet då resten av gänget sov. Ellen vaknade upp lagom till när jag behövde min check och hon la dessutom på 50 dollar extra, MAN TACKAR! Åkte sedan och klippte mig... haha asså antingen vet amerikanare knappt vad de gör eller så var det hon som klippte mig. Hon frågade typ om varje minsta detalj. Okej att hon frågar hur mycket men sen kan man ju tycka att resten borde hon kunna bäst själv ._. Mitt hår är nu några centimeter kortare (tog typ 10 min).. Men det behövdes.. saknar det dock ändå :( Gick och beställde nya linser och tröst shoppade tillslut skor... för sådär 1000 kr ._. Men AJ LAJK *_*



Blie chill fram till att jag ska hämta Olivia. Ska laga tacos! Får nästan börja direkt när jag kommer hem då hon ska på soccer practice 5.30 om vädret tillåter det ^^" Annars blire bio! Och om det inte blir bio idag blir det imorgon! YAY. The Owl Movie som vi kallar den. The guardians blabla heter den egentligen men ska bli roligt :D Finns i 3D men riksen finns att Olivia inte vill se den i det :(

Andra filmer jag vill se at the moment:
The Social Network
Wall Street: Money Never Sleeps
Easy A
The Town
Life As We Know It

2 kommentarer:

petra sa...

SV: måste ju få det fööörst ;D

louise sa...

saaaaaa fint det blev älskling!