söndag 3 oktober 2010

Träningen blev inställt i sista minuten i fredags... så det blev The Legend of the Guardians: The Owls of Ga'hool in 3D :D Den var riktigt bra som alla andra disney filmer :D Blev lite bowling senare på kvällen efter att vi spelat kort såklart ;)



Sen var det bara jag och Olivia på morgonen. Fick i ordning henne till hennes match! Hon spelade dock inte så mycket denna gången.. suck. Förstår inte vad som är problemet ._. Men men! Tog henne till community day borta vid biblioteket senare på eftermiddagen. Lite som en marknad fast stånden stod för en skola eller ett jobb eller för en förening och allt fick man gratis, haha. Var musiker och andra underhållare som uppträdde. Ansiktsmålning, Pumpmålning, heliumballonger, ballongfigurer... ja allt möjligt :P Släppte i princip bara av Olivia sen och drog sedan på bio med maret. The Social Network. Rolig på sina ställen men överlag bra. Nu vet man allt om Facebook dispyten med! Roligast var nog dock "I'm six-foot-five, 220 pounds, and there are two of me." - En av tvillingarna Winklevoss.



Idag.. sov jag till 1.30... ME NOT LAJK! Men men, resten of the day (sitter och pratar med Olivia samtidigt, inte lätt att skriva på svenska då :P) var bra slapp.. slapp... slapp. Sitter fortfarande i min pyjamas trots att jag hjälpt till att pynta huset UTE med Halloween, haha. Oliva kom just in och sa att jag skulle skriva: I love Lollo. Så sööt ungen är. Och sen säger hon: I love cuddling with you! när jag ber henne flytta på sig för jag inte kan använda min arm... gotta love the girl sometimes ;)

Inga kommentarer: