lördag 30 oktober 2010

okej, halloween! blev en jävla massa hit och dit under hela dagen för ingen visste något och bla bla bla. Jag var nära på att bara skita i allt för jag kände inte för det men bestäde mgi för att jag nog skulle ångra mig om jg inte gick så.. fick komma på något snabbt och bestämde mig för att härma Olivia. Så jag var en (copy) cat ;D Fick låna Olivias smink och öron och en tröja av Ellen and I was good to go. Billigt och bra! Kom till huset vi skulle sova i runt halv 11-11.

Kom inte iväg därifrån förrän runt halv 12 och när vi kom fram till festhuset var det smockt med folk. Blev typ helt ställd men sen sprang man runt som om man aldrig gjort något annat, haha. Röda muggar, beer pong, massa studenter.. ja där har vi min amerikanska fest! Träffade en från skåne till och med, haha. Vad är oddsen liksom? Pratade mycket med Adam som är amerikan men kan SVENSKA! (en del iaf :P) och tyska.. han är en amerikansk version av mig typ, kan massa språk som alla tycker är onödiga typ :P Sen pratar man ju med massa random hela tiden! Och jag tappade en av mina skor :( Var helt omöjligt att leta reda på den då det var i dansrummet som alltid var smockat :/ Så aah.. de kanske hittar den? haha

Kan ju säga att jag är så sjukligt trött idag. Funderar starkt att gå och lägga mig med Olivia idag :/ Trots mina 3 extra timmar this afternoon... BILDER KOMMER SEN! Min jacka blev lånad av Sandra, hamnade sedan i Janas bagagelucka, Sandra säger till Christian istället för mig att den ligger där och I end up not getting it with me home. Och gissa vad som låg i ena fickan om inte min kamera :/

2 kommentarer:

petra sa...

sounds like THE amercian parties ;) beer pong fan <3 ska fan prova't nån gång!

linn sa...

men du blev en söt katt!