tisdag 26 oktober 2010

När Christian börjar uppdatera sin blogg oftare än mig är det något som är fel D: Får försöka skärpa mig.. men har kommit in i en svacka då jag inte orkar riktigt, haha.

På fredagen tog sig Kalle och Christian hit med glass och annat gott (jag hoppas det var fredagen nu, haha). Vi parkerade oss i soffan därnere och beställde en on demand film, The Back-Up Plan... sebar men inget jag rekomenderar. Kunde lätt sett en bättre :/ Christian tyckte den var bäst som vanligt, haha. Spelade lite Uno sen innan det var dags för grabsen att dra sig hemmåt.



Lördag equals soccer game. De mötte ett bra lag så gick inte så bra. Ingen Sammie heller som är deras målgörare, men Jordan smackade in tre mål ändå ;) Åt lunch med Ellen och Olivia efteråt och tog sedan tillbaka Olivia till Mondoc för att leka på lekplatsen medan Ellen låg ner och vilade. Tog hem henne runt 5 och badade henne för att sedan bli upphämtad av Maret! För en gång skulle var det inte jag som körde ;) Såg Secriteriat som var mycket bättre än jag förväntat mig :D Blev sedan cheesecake factory, mums! Var hemma innan tolv vilket är ovanligt för mig på en lördag, haha. Såg slutet av Phillies sista match då de förlorade :/ Låg sedan uppe till 5 för att kolla på veronica mars... farlig serie det där ;P



På söndagen sov jag till 12. Blev hämtad av Melissa runt halv 3 och åkte till Kohler farms. Hayride, Corn Maze och Pumpkins... kan komma på flera saker som jag kunde hittat på de 2,5 timmarna jag ägnade på den farmen men träffade en härlig amerikanare och skrattade åt att Kalle satte sig på en hayride när han var allergisk mot hö så det var inte helt a waste of time. Åkte till WG Mall för att äta och lyckades åter igen träffa amerikanen, haha. Spelade lite kort innan Kalel behövde jobba. Jag och Christian hann kolla på vänner och sova innan Kalle slutade då vi drog till Giant för att spela mer kort! Jag visade min övertrötta sida och har nu inte träffat pojkarna since... hoppas det inte blev för skrämda, haha.

Inga kommentarer: