tisdag 4 januari 2011

Anti

Var en omställning att gå tillbaka till rutiner igen, haha. Glömde sätta upp en del på shoppinglistan men vi klarar oss någon dag till ;) Körde rundor på Ellen och gjorde alla mina sysslor. Han med en timmes skypande med Sofie med! Har värsta roadtrip planerna där nu ;) Fast få vänta tills mitt andra år så jag får två nya veckor ledigt, haha :P Sov till Tarzan efter jag hämtat Olivia och filmen slutade funka lagom till att vi skulle åka till ridningen. När vi kom hem blev Olivia lite trotsig men när jag väl hade fått in henne i duschen var resten av kvällen rätt okej :) Gick upp vid 11 till mitt rum och kollade på mina inspelade program. Pretty Little Liars och Greek. SOM JAG LÄNGTAT! PLL var snäppet bättre dock ;) Älskar att jag kan kolla DVR inspelningar på mitt rum nu :D

Idag gick åt att sova, haha. När jag kom hem efter jag lämnat av Olivia sov jag tills Ellen skulle till jobbet. Körde runt på henne lite som vanligt innan jag lämnade av henne på jobbet öfr att sedan ta mig till CVS's minute clinic. Ellen övertalade mig att gå dit då jag har varit sjuk tillräckligt länge. Så nu går jag på antibiotika i 5 dagar, yay! Hon trodde jag höll på att få en bihålsinfektion. Idiot cvs tog dock inte min försäkring so fick betala för medicinen. Får skicka sån claim sak. Ska dock be Melissa hjälpa mig för vettifan hur man gör, haha. Konstiga var dock att doktorn tog emot försäkringen men inte själv apoteket... assholes D:


För de som vill gråta kan ni ju titta på detta. Petra gav länken till mig och sa att det skulle bli såhär när vi ses ♥

2 kommentarer:

sofie sa...

fyfan, ja där grät man!

louise sa...

uuuuuhh :'( :')