fredag 7 januari 2011

Snowbell

Vaknade upp imorse till att det snöade. Efter allt fjönteri jag har hört om var jag nästan säker på att skolan skulle stäng men nej då, lämnade av Olivia på normal tid :P Idag har jag väl inte varit så aktiv som andra dagar :P Ellen av seg, trodde ett tag att hon försvunnit för hörde henne inte någonstans, haha. Men kvart över 12 var jag hemma igen. Satte då igång med att skotta uppfarten och gången fram till framdörren. Fy vad snäll jag är! Fixade tvätten och så, sen var det inte mycket av dagen kvar. Hämtade upp Olivia och vi lekte i snön. Resten av dagen har varit slapp. Tittat på film och så. Fick Olivia i säng tidigt dock, hon gäspade ås mycket, haha.



Skulle gått på bio med idag men Ellen fick ett sms av Mark i morse om att han hade en överraskning idag så hon visstei nte när hon skulle vara hemma. Klockan är snart halv 10 så inte blir det någon bio för mig inte :( Ska se om det går någon film på tv annars blir det väl något annat kul på min dator... eller mer läsande, haha.

Inga kommentarer: