torsdag 6 januari 2011

Boobtouch!

Herregud var det inte nyss måndag? En riktigt bra morgon idag. Var färdig långt innan vi skulle åka :P Kom hem och slappade tills Ellen var redo att tuta och köra och fick göra lite mat inhandling. Var hemma vid 12 dock och städarna var här. Känner mig alltid i vägen när de är här så tog min ipod och gick ut. Skönt att ha något så nära precis som jag hade hemma. Och det är liksom ingen där, och de är så jag vill ha det när jag är ute och går, jag, min ipod och naturen :P

Fixade och trixade massa med brevet jag måste fixa för att få ett billigt gymkort så nästa gång vi tar oss dit ska jag signa upp för en gratis vecka och ge dom brevet så är det säkert fixat lagom till när min vecka är slut :P Har kollat in lite klasser med men utan att ha någon att åg med tror jag inte jag försöker mig på någon ^^" Spelade spel med Olivia efter skolan idag. Förrutom när jag fixade lite saker här upp och Olivia somnade i soffan, haha. Tog inte lång tid innan hon somnade sen heller.

När jag satt och läste min bok och Ellen kollade på tv och pratade i telefon (en vanlig vardagskväll på w bruce drive ;D) snappade jag upp något som lät intressant. Brukar inte lyssna på när hon pratar i telefon, vill inte tjuvlyssna men ibland säger hon något that catches my attention. Hon hade tydligen made a prank on en av hennes kollegor. Satt och skrattade så jag grät, haha. Jerry (typ den enda mannen på kontoret) hade kommit in till Dawn (en annan som jobbar där) och sa: I touched one in the office's breast. Hon hade trillat, han fångat och.. hör och häpna, råkat nudda med TOPPEN AV SITT LILLFINGER! HAAHHAH bara det får ju en att dö av skratt (har själv träffat honom ett par gånger :P). Ellen kunde inte låta bli, hon är ju trots allt chef, så dagen därpå kallade hon in honom på sitt kontor. "I have a serious matter I need to discuss with you"... sen kunde hon inte hålla sig och börjar as garva. Hon garvar igenom hela resten av samtalet men vänta... HAN TROR FORTFARANDE HENNE! HAHAH asså hur trög får man vara? Söta lilla Jerry. Hon berättar att någon har klagat och viljat anmäla honom för sexuela trakasserier. Han blev ju helt till sig och säger att det inte var meningen och han inte trodde att hon märkt det. Ellen promtar på att jo men tydligen gjorde hon ju det eftersom hon la fram det till mig. Du får gå och be henne om förlåtelse. Återigen, hon skrattar fortfarande hysteriskt medans hon säger allt detta. ÄNDÅ går han inte till tjejen han touchat och stänger dörren. Han hinner knappt säga en hel mening innan tjejen fattar att han tror att allt är på riktigt och säger bara till honom. JERRY! It's a joke! Alla kommer typ in genom dörren och skrattar så mycket så de ligger på golvet. Jag skrattade så jag grät i soffan. Herregud. Säkert roligare att höra Ellen berätta det med alla imitationer och sånt, men ah, gjorde min kväll det där, hahah.

Inga kommentarer: