onsdag 5 januari 2011

Höga på vång

Blev en slapp eftermiddag/kväll igår. Hämtade upp Olivia och körde till biblioteket. Ellen ringde när vi var där och sa att Erin skulle komma och hämta upp Olivia vid 5 och så skulle de åka ut och äta. Så helt plötsligt fick jag en ledig kväll. De kom hem vid halv 8 med mat och efterätt till mig. Pasta med sås och chokladtårta, man tackar! Olivia tog ingen dush så det var bara att lägga henne i princip. Mycket gillad jobbdag. Fick även ett julkort från familjen Selfvén! Med en liten julklapp att sätta på mitt studentarmband (som jag kallar det). Ying&Yang :D Så söta!



Idag skulle Ellen åka till ett ställe och få sin nackgrej fixad då den inte riktigt passar henne. Mark körde henne så jag hade äntligen en ledig förmiddag. Passade då på att höra av mig till Nicolina och vi bestämde att vi skulle käka brunch på starbucks. Visade sig att vi bor jätte nära i Sverige, haha. Och typ 15 min i USA. Pratade en massa och bestämde lite planer för helgen ;D Så bio och antagligen Philly blir det för mig i helgen :D När jag kom hem var jag ute och gick ne runda. Är ju inte så kallt längre och har märkt att vi har en kort slinga i området, med en liten skog... precis som hemma :P Sen nu diskuterar jag med Kalle om mat, så kankse får se i alla fall honom med idag. Aktiv dag detta, me lajk!

Inga kommentarer: